Inițiative
Număr voturi
120
Tinerii ingineri
Comoara Ligii AC
Locul derulării inițiativei
Comoara Ligii AC
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Inițiativa își dorește să ofere pentru 100 de studenți din toate colțurile țării șansa de a participa la activități ce privesc timpul liber și divertismentul. În acest mod, ei au oportunitatea de a vizita zone-cheie ale orașului Timișoara și de a-și face noi prieteni din toată țara. Promovarea orașului va crește la nivel național în rândul organizațiilor studențești din toată țara, în contextul în care Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană în anul 2021.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
Principala activitate a inițiativei este o vânătoare de comori, unde participanții au șansa de a-și dezvolta abilitățile de comunicare și de lucru în echipă pentru a primi cât mai multe puncte. 10 echipe se vor întrece pentru a câștiga vânătoarea, asigurându-se că au un timp căt mai scurt în care îndeplinesc cât mai multe provocări ivite în calea lor. Traseul vânătorii de comori trece prin cele mai importante zone istorice ale Timișoarei. De asemenea, vor avea loc activități menite să le arate participanților clădiri istorice și culturale semnificative din oraș, precum Opera, Catedrala Mitropolitană și Muzeul Baroc. Astfel, tinerii, în urma vizitelor, își vor da seama de importanța culturală a Timișoarei la nivel european.
Cărei nevoi a comunității timișorene credeți că răspunde proiectul vostru?
Inițiativa își propune să aducă studenți din toată țara pentru a le oferi oportunitatea să viziteze orașul Timișoara. Cadrul în care au loc toate activitățile proiectului este reprezentat de cele mai importante zone ale orașului. Astfel, se promovează orașul în rândul participanților prin intermediul activităților ce privesc timpul liber și divertismentul.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Grupul-țintă al proiectului sunt studenții din organizațiile studențești afiliate ANOSR. Promovarea online a proiectului se va realiza cu ajutorul: - site-ului proiectului - paginii de Facebook Promovarea offline va consta în: - fluturași distribuiți în cadrul organizațiilor studențești - prezentări ale proiectului în cadrul organizațiilor studențești Promovarea inițiativei se va realiza la nivel național, prin intermediul evenimentelor din cadrul organizațiilor membre Alianței Naționale a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR).
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Considerăm că inițiativa va reuși să promoveze Timișoara în rândul studenților și, implicit, la nivel național, în cadrul organizațiilor studențești de care participanții aparțin. Tinerii vor rămâne cu un sentiment plăcut în urma activităților proiectului, dorind să viziteze cu alte ocazii orașul de pe Bega și să convingă alte persoane să îl viziteze. În contextul în care Timișoara va fi Capitală Culturală Europeană în anul 2021, proiectul reprezintă o bună oportunitate de a promova orașul. Participanții vor afla despre istoria Timișoarei, prin intermediul sarcinilor pe care le au de îndeplinit la vânătoarea de comori. Ei vor împărtăși istoria orașului cu oameni din comunitățile din care provin, informația propagându-se în alte zone din țară.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Nu
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  • Fundația Județeană pentru Tineret Timiș
  • Primăria Municipiului Timișoara
  •  Grupul PONT
  • BCR